Vágánykapcsolatok
A 4-es metró kivitelezése során a Kelenföldi járműtelep lyra vágányhálózat, valamint ragasztott tőcsavaros csarnoki vágányok építésében vettünk részt. A Kelenföldi járműtelepen közel 2 km hosszon építettünk zúzottkő ágyazatú betonaljas, valamint 400 vm ragasztott tőcsavaros burkolt, illetve oszlopos vágányt, lekötöttünk 28 csoport betonaljas, XVII-es rendszerű nagyvasúti kitérőt Spherolock zárszerkezettel. Cégünk kivitelezésében valósultak meg a Kelenföldi állomáson található két ragasztott tőcsavaros egyszerű vágánykapcsolatok, valamint a visszafordító műtárgyban található ragasztott tőcsavaros kettős vágánykapcsolat, továbbá a kitérőkhöz csatlakozó 250 vm ragasztott tőcsavaros vágány. A ragasztott tőcsavaros vágányok és kitérők építése során az elkészült pályabetonba közel 12 000 furatot készítettünk.

A 4-es metró építése során Magyarországon eddig nem alkalmazott top-down technológiával építettük a járműtelepet az alagúttal összekötő, valamint a Kelenföldi állomáson a peron vágányait, közel 700 vm hosszon. A vágányépítési technológia lényege, hogy a szerelőbetonon leosztott, portálszerkezetekkel magasságilag és helyszínrajzilag pontosan beállított, alátétlemezekkel és lehorgonyzó tőcsavarokkal felszerelt sínszálak alá utólag készült el a pályabeton.
Társaságunk folyamatosan nyitott az új technológiák alkalmazására, munkáink során a megrendelők elégedettségének folyamatos fenntartására, növelésére, valamint hosszú távú vevői kapcsolatok kiépítésére törekszünk. Megrendelőink igényeit korszerű technológiákkal, felkészült munkatársakkal, gyors és pontos munkavégzéssel igyekszünk kielégíteni.•