Köszöntő
Köszöntöm az Innotéka magazin Nemzeti Közlekedési Napok alkalmából megjelent különszámának olvasóit a Főmterv...
Gyorsuló beruházások
Az uniós források tekintetében a 2014–2020 közötti pénzügyi ciklusban jelentősen szűkösebb forrással számolhatunk...
Az EU tanúsítást támogató szakértői tevékenység
A vasúti rendszer Közösségen belüli kölcsönös átjárhatóságáról szóló előírások megjelenése indokolttá...
A modern és a korhű találkozása
Nem csak vasútépítés, átfogó városrész-rehabilitáció. Így is jellemezhetjük a békéscsabai vasútállomás megújulását....
A jövő az emeletes vonatoké
A jövő közlekedésfejlődése nem oldható meg vasút nélkül, és a személyszállításban minden érv az emeletes...
Emeletes Stadler vonatok Magyarországon?
Hazánkban van a világon a legnagyobb egységes FLIRT flotta, melynek részesedése a budapesti elővárosi forgalomban...
Habosított bitumennel gyártott aszfaltok a Colasnál
Alacsonyabb energiafelhasználás mellett növelhető az aszfalt beépítési távolsága.
Újrahasznosítás az útépítésben
Napjainkban közkedvelt szó az „újrahasznosítás”, néhány mondatban erről szeretnék szólni. Az építőanyagok...
Riasztó jelenségek közútjaink mentén
Vajon nem lennénk-e felháborodva, ha az otthon kicsomagolt televíziónk vagy új autónk egy-két hónap üzemelés után...
Irány a kötöttpálya
A 2020-ig tartó európai uniós költségvetési ciklusban körülbelül 340 milliárd forint támogatást kaphat Budapest...
A közösségi közlekedés fejlesztése Debrecenben
Az utóbbi tíz évben Debrecen közlekedése rendkívüli mértékben, országosan is egyedülálló módon fejlődött....
Mátyásföldtől Amerikáig – Pillanatképek a magyarországi autóbuszgyártás történetéből
Az ember – mióta él a Földön – mindig is közlekedett. Kezdetben rövidebb utakat tett meg, majd állati és technikai...