Köszöntő

Köszöntöm az Innotéka magazin Nemzeti Közlekedési Napok alkalmából megjelent különszámának olvasóit a Főmterv...

Gyorsuló beruházások

Az uniós források tekintetében a 2014–2020 közötti pénzügyi ciklusban jelentősen szűkösebb forrással számolhatunk...

Az EU tanúsítást támogató szakértői tevékenység

A vasúti rendszer Közösségen belüli kölcsönös átjárhatóságáról szóló előírások megjelenése indokolttá...

A modern és a korhű találkozása

Nem csak vasútépítés, átfogó városrész-rehabilitáció. Így is jellemezhetjük a békéscsabai vasútállomás megújulását....

A jövő az emeletes vonatoké

A jövő közlekedésfejlődése nem oldható meg vasút nélkül, és a személy­szállításban minden érv az emeletes...

Emeletes Stadler vonatok Magyarországon?

Hazánkban van a világon a legnagyobb egységes FLIRT flotta, melynek részesedése a budapesti elővárosi forgalomban...

Habosított bitumennel gyártott aszfaltok a Colasnál

Alacsonyabb energiafelhasználás mellett növelhető az aszfalt beépítési távolsága.

Újrahasznosítás az útépítésben

Napjainkban közkedvelt szó az „újrahasznosítás”, néhány mondatban erről szeretnék szólni. Az építőanyagok...

Riasztó jelenségek közútjaink mentén

Vajon nem lennénk-e felháborodva, ha az otthon kicsomagolt televíziónk vagy új autónk egy-két hónap üzemelés után...

Irány a kötöttpálya

A 2020-ig tartó európai uniós költségvetési ciklusban körülbelül 340 milliárd forint támogatást kaphat Budapest...

A közösségi közlekedés fejlesztése Debrecenben

Az utóbbi tíz évben Debrecen közlekedése rendkívüli mértékben, országosan is egyedülálló módon fejlődött....

Mátyásföldtől Amerikáig – Pillanatképek a magyarországi autóbuszgyártás történetéből

Az ember – mióta él a Földön – mindig is közlekedett. Kezdetben rövidebb utakat tett meg, majd állati és technikai...
Archívum
 2011  2012  2013  2014  2015  2016  2017  2018  2019  2020  2021  2022  2023  2024
Címkék

Innotéka