Kameleon
A Kameleon névre keresztelt termék egy olyan, munkafolyamat alapú dokumentumkezelő platformrendszer, amely a megváltozott piaci környezethez és igényekhez alkalmazkodik, biztosítja az állandó és automatikus kontrollt a kritikus munkafolyamatok során.
A termék fő újdonsága, hogy fejlesztési platformként készül, azaz különböző paraméterezhető és fejleszthető motorikus elemekből, például űrlap-, dokumentumkezelő, dokumentumgeneráló vagy munkafolyamat-kezelő motorokból áll. Az egyes elemeket fejlesztőcégek is megvásárolhatják, személyre szabott megoldások készítésére.
A platform széles körű felhasználást tesz lehetővé: ráépíthetők kisvállalatok iratkezelési, archiválási megoldásai, ugyanakkor komplex nagyvállalati, államigazgatási termékek is, például ügyfélszolgálat, panaszkezelés, szerződés-nyilvántartás vagy komplex számlaengedélyezés. A Kameleon platform tehát képes alkalmazkodni szinte minden vállalati környezethez és elváráshoz.
A platform eseményvezérelt értesítési rendszere kívülről egyszerűen meghajtható, vagyis egyes motorikus elemei online módon, hatékonyan képesek együttműködni. Így az ERP rendszerek akár hatékony, automatizált e-mail vagy SMS-küldő funkcióval is könnyedén kibővíthetők.
Emellett a többrétegű architektúra és a vékony kliens technológia biztosítja a kliens oldali hardverrel szemben támasztott követelmények csökkentését is. Mivel a számítási műveletek nem a felhasználói oldalon történnek, nincs szükség nagy sávszélességre a kliens és az üzleti logika réteg között. Természetesen biztosítja azt a felhőalkalmazásoktól elvárt lehetőséget, hogy rajta kis, költséghatékony, a felhasználó által önállóan, a szolgáltató közreműködése nélkül, katalógusból megrendelhető alap- vagy kiegészítő funkciókból, modulokból álló termékeket lehessen fejleszteni.
Mindez elsősorban a kis- és középvállalatok számára nyújthat optimális megoldást azzal együtt, hogy a platform készen áll akár az okostelefonra alkalmazható fejlesztésre is.•