Köszöntő
Az elmúlt években számos közlekedési fejlesztés valósulhatott meg országszerte. Folyamatosan épülnek...
A közlekedésfejlesztésnek kulcsfontosságú a szerepe a gazdaság növekedésében
„Mintegy ötezer milliárd forintot fordít a kormány 2024-ig közúti és vasúti fejlesztések előkészítésére...
A hálózatfejlesztés realitása a hűség városáig
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. két évvel ezelőtt az M85-ös gyorsforgalmi út Csorna II.–Sopron-kelet–Fertőrákos...
Városi tereken és közutakon
A Penta Kft. 1990-ben alakult meg. Tevékenységi körünk alapvetően és csaknem teljeskörűen a mélyépítési...
A nagyvasúti villamos vontatás szerepe
Kandó Kálmán születésének 150. évfordulója jó alkalmat kínál arra, hogy áttekintsük, hol tart ma a vasúti villamos...
Fázisjavítás másképpen!
A villamos energia minősége, azon belül is a felharmonikus torzítás problémaköre egyre jelentősebbé válik napjainkban....
Épül hazánk első integrált tram-train vonala
Várhatóan 2020 őszén kezdődhet Magyarország első integrált villamos és nagyvasúti tram-train vonalán a biztosítóberendezések...
A budapesti közlekedés távlati koncepciói
Szakítva az előző évek tematikájával, ezúttal nem a jelenleg folyó vagy az év hátralévő részében kezdődő...
Korszerű felépítményen gurulnak a Combinók
A nyári tanítási szünetben a Corvin-negyed és a Goldmann György tér között sínkörülöntéses, előregyártott...
Az M3-as metró felújítása
Két éve, 2017 őszén kezdődött a budapesti metróhálózat leghosszabb, húsz állomást magába foglaló vonalának...
A közösségi közlekedés fejlesztése Kaposváron
A hazai közlekedésfejlesztés új elemeként adták át idén augusztus 15-én Kaposváron a Cseri úti új autóbusz-telephelyet....