2019. május: jegyzet, egészségipar, portré, űrtevékenység, tudomány, nanotechnológia, anyagtudomány, bioinformatika, startup, innováció, neutronkutatás, fizika, ökológia, zöldkörnyezet, fenntarthatóság, egyetem, hulladékgazdálkodás, disszemináció, energiagazdálkodás, okostechnológia, it, kiállítás/konferencia, mikroszkópia
2019. május 3.

Fotó:
Fehér-Polgár Pál

Az online marketing kihívásai

Az Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Karának a Kihívások az online marketing vilá­gában – milyen ma a jó marketing(es)? címmel áprilisban megrendezett, hagyományteremtőnek szánt konferenciáján a résztvevők konkrét megoldásokat hallhattak arról, hogy milyen új, hatékony marketingmódszerekkel ér­hetők el az egyes korosztályok.


Szó volt arról, hogy napjainkban a vállalatok marketingstratégiai ter­ve­zőinek számolniuk kell a megváltozott hirdetési szokásokkal. A televíziós hirdetések megnézése mellett egyre többen fordulnak az internetes felületek felé. Bár itt is jelentős különbségek vannak. A leg­aktívabban az idősebb generáció oszt meg tartalmakat. A közvélekedés­sel ellentétben a fiatalabb korosztályok még mindig nagy számban vannak jelen a Facebookon, de ők inkább információk gyűjtésére és tájékozódásra használják a felületet. Más-más módszerekre van szükség a fiatalabb és az idősebb korosztályok eléréséhez.

Garai-Fodor Mónika,
a Keleti Károly Gazdasági Kar oktatási dékánhelyettese számolt be a Csiszárik-Kocsir Ágnessel, továbbá a kar oktatóival közösen végzett, a fiatalok pénzügyi tudatosságát vizsgáló kutatásukról. A Z és Y generáció tagjai elsőrendű szempontnak a pénz biztonsági funkcióját és hosszú távú értékét tartották. Azt is többen állították, hogy a pénz biztonságérzetet ad, és a pénzt érdemes megtakarítani. Ezzel szemben azok az állítások, melyek szerint a pénz által több barátot lehet szerezni, vagy hogy a pénz által értékesebbé válik az ember, nem voltak jellemzőek.

Garai-Fodor Mónika oktatási dékánhelyettes, a konferencia szervezője köszöntötte a résztvevőket

Ezután egy polgármester, valamint egy kommunikációs cég, egy nonprofit szervezet és egy piac­vezető hazai sörgyár marketingszakemberei tartottak előadásokat a gyakorlati tapasztalataikról.

A konferencia hallgatósága

A rendezvényen gyakorlatias képzésben és naprakész információkkal találkozhattak a hallgatók. Ezért is szeretnének hagyományt teremteni az ilyen konferenciáknak – összegezte végül Lazányi Kornélia, a kar dékánja.•

 
2019. október – Közlekedésfejlesztési különszám

2019. október – Közlekedésfejlesztési különszám

Hírlevél feliratkozás

Innotéka