Miért nem innovatívak a hazai kis- és középvállalkozások?
A tíz főnél többet foglalkoztató hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) 86 százaléka úgy ítélte meg, hogy...
Innovációs Nagydíj genetikai tesztért
A 2018. évi Innovációs Nagydíjat az Omixon Biocomputing Kft. érdemelte ki új generációs transzplantációs genetikai...
Hét évtizede a közlekedés szolgálatában
Idén ünnepli megalakulásának 70 éves jubileumát Magyarország egyik legnagyobb műszaki-tudományos civil egyesülete....
„Száz vasutat ezeret…”, avagy a Déli Körvasút fejlesztésének lehetősége
Budapesten dolgozó tervezőként mostanában úgy érzem, 170 évvel születése után ismét tartalmat kezd nyerni a címben...
Vágányzárban
Február elejétől nem járnak a vonatok Pécel és Aszód állomás között. Az érintett szakaszon ugyanis nagy erőkkel...
Vasút-villamosítás gazdaságosan
Az európai vasutak felsővezetékhálózat-fejlesztési irányait tekintve a fejlesztés Európa-szerte a felsővezeték-rendszer...
Új keverőtelep az R67-es kivitelezéséhez
Új telephelyet épített a Soltút Kft. 700 millió forint saját forrásból. A Kaposfüreden, a 67-es út mellett átadott...
BKV nagypaneles villamospálya-lemezek aláinjektálása öntömörödő habarccsal
A nagykörúti 4-es, 6-os villamosvonal egyes források szerint a világ egyik legforgalmasabb villamosvonala mind az utaslétszámot...
Egy hajóban evezünk, egy irányba húzunk
Cégünk Tóth TD Kft. néven 1997-ben alakult kisvállalkozás. Eredetileg inkább fővállalkozói tevékenység volt...
Közlekedésfejlesztés: minden forrás lekötve
A jelenlegi uniós költségvetési ciklusban 35 közútfejlesztési és 86 kötöttpályás projekt valósul meg – hívta...