Inno-tér
2022. augusztus 1.

A virtuális sminkelésé a jövő

Szakértők szerint mára végérvénye­sen vége annak a korszaknak, amikor csupán termékfotókkal, videókkal könnye­dén el lehetett adni fizikai termékeket. A fo­gyasztók­nak ugyanis ennél már jóval többre van szük­sé­gük. A legmodernebb technológiák segítségével az élményalapú értékesítésé a jövő.


A tengerentúlról induló trend ma már Európában is egyre nagyobb teret hódít. A virtuális élmények szá­mos termék vásárlását teszik sokkal izgalmasabbá és könnyebbé. Elég csak az IKEA azon fejlesztésére gon­dolnunk, hogy vásárlás előtt 3D technológiával vir­tuá­lisan be tudjuk rendezni a szobánkat a korábban ki­vá­lasz­tott bútordarabokkal.

A Gucci applikációjával pedig már nemcsak 3D-s képeken tudjuk megnézni a kiválasztott darabot, de a pontos paramétereink megadása után a cipőt a lábunkra is varázsolják.

A L’Oréal fejlesztésével különböző sminkelési kellékeket al­kalmazhat a vásárló a kamerával beolvasott arcképén, így a számára leg­inkább megfelelőt tudja kiválasztani.

Bár sokan azt gondolják, hogy ezek a technológiák rendkívüli árakon érhetők el, tévednek. A 3D-s megoldások például alacsonyabb költségekkel is megvalósíthatók, ennek köszön­hetően már most szélesebb körben is el tudnának terjedni. A marketingszakértők abban mindenesetre egyetértenek, hogy amennyiben ugyanazt az árut, ugyan­azon az áron egy hagyományos honlap és egy virtuális irányban fejlesztett weboldal is reklámozza, az eladást jó eséllyel az utóbbi fogja nagyobb arányban megvalósítani.•

 
Inno-tér
Archívum
 2011  2012  2013  2014  2015  2016  2017  2018  2019  2020  2021  2022
Címkék

Innotéka