Honlapok új megvilágításban

A vírus hatásai felpörgették a digitális marketinget, ezért soha nem látott méreteket öltött a kis- és középvállalkozói szektor digitalizációjának igénye. A webes ügyfélkezelés előtérbe kerülése, rohamos döntéshozatal mellett, azonnali fejlesztéseket igényelt, ezért új szerepet kaptak a vállalati weboldalak.


Lehetőségük van a szegmentált kommunikációra, a kreativitásuk kiteljesítésére, a legújabb digitális technológiai megoldások honlapba illesztésére és a teljesen egyedi megoldások alkalmazására is. Ennek köszönhetően új digitális irányokat tudtak kijelölni, és a vállalatokra jellemző tulajdonságok mind meg­jelenhetnek a weblapunkon.
Éppen ezért az idei Az Év Honlapja online marketingkommunikációs pályázat kitüntetett figyelmet fordít az érintésmentes marketingre, a blockchainre, illetve a technológiai megoldásokra és a hozzájuk kapcsolódó kampányokra – áll Az Év Honlapja Team közleményében.

A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat immár 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetését, mely 26 kategóriával fedi le az online teret. A szervezők minden évben meghirdetik a pályázatot, a szakmai zsűri pedig díjazza a legkiválóbb honlapokat és digitális megoldásokat, melyek példaként szolgálhatnak, hogy miként kell komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel ügyfeleik minden igényét.

A pályázatokat meghosszabbított határidőig, 2020. november 5-éig várják a szervezők azevhon­lapja­.hu weboldalon, ahol a nevezők rajongói november 26-áig szavazhatnak kedvenc oldalukra. A novemberi zsűrizést követően, december 3-án kerül sor az ünnepélyes díjátadóra.

A 26 nevezési kategóriáról, a versenyszabályzatról, a szakmai zsűriről, valamint további informá­ciókról a pályázat oldalán és az info@evhonlapja.hu e-mail-címen lehet tájékozódni.

Jelentkezz még most, és legyen tiéd Az Év Honlapja! – üzenik a szervezők.•


 
Archívum
 2011  2012  2013  2014  2015  2016  2017  2018  2019  2020  2021  2022  2023  2024
Címkék

Innotéka