Miért nem innovatívak a hazai kis- és középvállalkozások?

A tíz főnél többet foglalkoztató hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) 86 százaléka úgy ítélte meg, hogy...

Innovációs Nagydíj genetikai tesztért

A 2018. évi Innovációs Nagydíjat az Omixon Biocomputing Kft. érdemelte ki új generációs transzplantációs genetikai...

Hét évtizede a közlekedés szolgálatában

Idén ünnepli megalakulásának 70 éves jubileumát Magyarország egyik legnagyobb műszaki-tudományos civil egyesülete....

„Száz vasutat ezeret…”, avagy a Déli Körvasút fejlesztésének lehetősége

Budapesten dolgozó tervezőként mostanában úgy érzem, 170 évvel születése után ismét tartalmat kezd nyerni a címben...

Vágányzárban

Február elejétől nem járnak a vonatok Pécel és Aszód állomás között. Az érintett szakaszon ugyanis nagy erőkkel...

Vasút-villamosítás gazdaságosan

Az európai vasutak felsővezetékhálózat-fejlesztési irányait tekintve a fejlesztés Európa-szerte a felsővezeték-rendszer...

Új keverőtelep az R67-es kivitelezéséhez

Új telephelyet épített a Soltút Kft. 700 millió forint saját forrásból. A Kaposfüreden, a 67-es út mellett átadott...

BKV nagypaneles villamospálya-lemezek aláinjektálása öntömörödő habarccsal

A nagykörúti 4-es, 6-os villamosvonal egyes források szerint a világ egyik legforgalmasabb villamosvonala mind az utaslétszámot...

Egy hajóban evezünk, egy irányba húzunk

Cégünk Tóth TD Kft. néven 1997-ben alakult kisvállalkozás. Eredetileg inkább fővállalkozói tevékenység volt...

Közlekedésfejlesztés: minden forrás lekötve

A jelenlegi uniós költségvetési ciklusban 35 közútfejlesztési és 86 kötöttpályás projekt valósul meg – hívta...
Archívum
 2011  2012  2013  2014  2015  2016  2017  2018  2019  2020  2021  2022  2023  2024
Címkék

Innotéka