Visszahívás
M int ismeretes, világszerte történtek kellemetlenségek a készülék töltése során, így a felhasználók biztonsága érdekében a vállalat leállította eladásait, egyidejűleg meghirdette készülékcsere-programját.
Jean-Daniel Ayme, a Samsung Electronics mobil-divíziójának ügyvezető alelnöke elmondta: „Számunkra a felhasználóink biztonsága az elsődleges – ezért minden Note7 tulajdonost arra kérünk, hogy kapcsolja ki készülékét, és a lehető leghamarabb vigye vissza a vásárlás helyére. Jelenleg azon dolgozunk, hogy a (…) Galaxy Note7 készülékcsere-programban az új telefonok rendelkezésre álljanak. Hálásan köszönjük felhasználóinknak azt a folyamatos megértést és türelmet, amit az ügyben tanúsítottak, és egyben arra biztatok mindenkit, hogy ha bármilyen kérdése vagy aggálya merül fel, forduljon hozzánk bizalommal a 06-80-726-7864 (06-80-SAMSUNG) számon, vagy a legfrissebb információkért látogasson el a http://www.samsung.com/hu/note7exchange/ weboldalra.”
Emellett minden Note7 készülék csomagolását fekete négyzettel címkézik majd fel, amely egyértelműen jelöli, hogy a készülék már az új gyártásból származik. Ez biztosítékot jelent a felhasználóknak, miszerint biztosan a lehető legújabb technológiát kapják kézhez. Addig is azt kérik, hogy – a biztonság érdekében – kapcsolják ki a telefonjukat. A visszahívás nem érintette jól a vállalat piaci helyzetét sem, főként azért, mert csaknem ezzel egy időben az Apple is bevezette a hasonló kategóriás iPhone 7-et.
A meghibásodás okáról vagy mértékéről lapzártáig hivatalos adatok nem érkeztek, ugyanakkor hasonló problémák már más gyártónál is előfordultak, és a hatékony hibaelhárításnak köszönhetően valószínűleg ebben az esetben sem lesz később komolyabb panasz.•